logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۵۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بیش از 2700 گروه جهادی در راستای مقابله با کرونا فعالیت دارند/ توزیع 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

بیش-از-2700-گروه-جهادی-در-راستای-مقابله-با-کرونا-فعالیت-دارند-توزیع-14-هزار-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشارهبه اقدامات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا گفت: بیش از 2700 گروه جهادی در راستای مقابله با کرونا فعالیت دارند.

سید شمس الدین موسوی در حاشیه رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در شهرک صنعتی روی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار کرد: با هماهنگی بسیج کارگری، اداره کار، تعاون اجتماعی و مدیریت شهرک صنتعی رزمایش بیولوژیک و گند زدایی و ضد عفونی معابر و شرکت ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام توسط گردان جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصاالمهدی(عج) استان زنجان انجام می شود، ابراز کرد: این رزمایش با ظرفیت 30 نفر و با استفاده از 3 خودرو و و یک دستگاه ماشین 911 انجام می شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این اقدام در راستای نمایش اقتدار نیروی های مسلح و به خصوص بسیج و سپاه انجام می شود، تصریح کرد: این اقدام موجب آموزش نیروهای بسیج و سپاه می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام سپاه برای حمایت و پشتیبانی از سنگرداران جبهه تولید و واحد های تولیدی استان زنجان انجام می شود، عنوان کرد: بسیج و سپاه در کنار مدافعان سلامت که در بیمارستان ها برای مقاله با وویروس کرونا فعالیت می کنند حضور دارد.

موسوی با اشاره به اعیاد شعبانیه، خاطر نشان کرد: این کار با نیت تداوم دفاع مقدس انجام می شود.

وی با بیان اینکه در تمام صحنه های مهم بسیج و سپاه حضور دارد، تصریح کرد: بسیج و سپاه در سیل، زلزله و امروز هم برای مقابله با این ویروس حضور دارد.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، بیان کرد: از مردم می خواهیم در خانه ها بمانند تا زنجیره انقال ویروس کرونا در استان و کشور قطع شود.

وی با اشاره به ضد عفونی معابر و اماکن عمومی دولتی و غیر دولتی توسط نیروهای بسیج و سپاه از اولین روز های انتشار ویروس کرونا در زنجان افزود: بیش از 2 هزار و 700 گروه جهادی برای روحیه دادن به مردم و ضدعفونی کرزدن معابر حضور داشته اند.

موسوی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی توسط بسیج و سپاه در بین خانواده هایی که اشتغال آن ها به واسطه انتشار ویروس کرونا دچار مشکل شده یا جزو افراد کمتر برخوردار هستند، ابراز کرد: بیش از 14 هزار بسته معیشتی توسط بسیج توزیع شده است که بخشی از آن به دستور فرمانده کل سپاه و بخشی از آن توسط خیرین تامین شده است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه سپاه آمادگی آن را دارد که اگر جاهای دیگر هم درخواست کنند و نیازمد کمک ما باشند به آن ها کمک کنیم عنوان کرد: بهداری های سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برای ارائه خدمات درمانی، غربالگری، دارویی فعال هستند.

معاون جرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بسیجیان مدافعان سلامت، افزود: در این طرح بسیجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی امور غربالگری را انجام دادند و تا دیروز 95 درصد از مردم استان غربالگری شده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر