logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۵۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در زنجان

برگزاری-رزمایش-دفاع-بیولوژیک-در-زنجان

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فردا رزمایش دفاع بیولوژیک در زنجان با همکاری سپاهیان و بسیجیان استان زنجان برگزار می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا;اظهار داشت: رزمایش دفاع بیولوژیک استان زنجان فردا از ساعت 11 در محل شهرک صنعتی روی  زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش با همکاری گردان جنگ نوین تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان، بسیج کارگری و واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این رزمایش تمرین عملی برای روزهای آینده محسوب می‌شود، افزود: همچنین ضد عفونی و گند زدائی شهرک صنعتی روی زنجان در این رزمایش انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از 12 اسفند ماه گردان جنگ نوین تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان هر شب با سه خودروی درخش، یک خودروی 911 و یک خودروی آتش نشانی با همکاری شهرداری و سازمان‌های استان زنجان اقدام به ضد عفونی معابر کرده است، گفت: این فعالیت‌ها بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی پاسداران و بسیجیان بدون کوچکترین چشمداشتی انجام شده است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: از ساعت 10 شب تا 3 بامداد گروه‌های جهادی با همه امکانات موجود اقدام به گند زدائی و ضد عفونی معابر استان زنجان کرده‌اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر