logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۵۶۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد

توقیف 45 خودروی غیربومی در استان زنجان

توقیف-45-خودروی-غیربومی-در-استان-زنجان

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اعمال قانون 120 خودروی غیربومی در استان زنجان گفت: 45 خودروی غیربومی نیز در استان زنجان به پارکینگ منتقل شده است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان زنجان اظهار کرد: این طرح همچنان در استان زنجان اجرا ادامه دارد و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 45 خودروی غیربومی در پارکینگ توقیف شده و بیش از 120 خودرو نیز اعمال قانون شده است.

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت تردد‌ها در زنجان عادی بوده و در برخی از مناطق زنجان شاهد افزایش تردد بودیم عنوان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در سطح استان زنجان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجرا است.

شیرمحمدی ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه داشته و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

وی افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان، تاکنون 120 خودرو اعمال قانون شده و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تعدادی هم به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس خاطرنشان کرد: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، نیاز است تا رضایت پلیس راهور جلب شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر