logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۵۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

فعالیت 993 گروه جهادی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در زنجان/ 4840 نقطه در استان زنجان ضد عفونی شد

فعالیت-993-گروه-جهادی-برای-مقابله-با-انتشار-ویروس-کرونا-در-زنجان-4840-نقطه-در-استان-زنجان-ضد-عفونی-شد

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون 993 گروه جهادی در استان زنجان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فعالیت کرده‌اند.

شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: گروه‌های متعدد از دو تا 10 نفره از بسیج و گروه‌های مردمی در فعالیت‌های مربوط به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان فعالیت کرده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 993 گروه جهادی در امر تولید ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی در استان زنجان، گفت: این گروه‌ها شامل اقشار مختلف بسیج می‌شود.

این مسئول از توزیع 14 هزار و 250 بسته معیشتی برای افراد کم برخوردار و افرادی که شغل آنها به دلیل شیوع بیماری کرونا در معرض خطر بود، خبرداد و گفت: در این مدت 4 هزار و 840 مکان از جمله مسجد، سالن، مجتمع‌های مسکونی، ادارات، محلات و معابر توسط گروه‌های جهادی و گردان جنگ نوین تیپ 36 انصار المهدی ضد عفونی شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: تا کنون برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا 26 هزار و 750 نفر روز به کارگیری شده است.

موسوی از راه‌اندازی نقاهتگاهی به ظرفیت 100 تخت در کانون امام علی (ع) زنجان به منظور کمک به دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و گفت: هنوز از این نقاهتگاه استفاده نشده است.

وی با اشاره به انتشار 496 خبر و 141 گزارش خبری و مستند از رسانه‌های بسیج و سپاه خبر داد و گفت: اقشار مختلف بسیج در استان زنجان پای کار بوده و خدمات‌رسانی می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر