logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یک مسئول در اداره کل راهداری استان زنجان خبر داد

اضافه شدن سواری کرایه‌ای VIP به ناوگان حمل و نقل مسافر زنجان

اضافه-شدن-سواری-کرایه‌ای-VIP-به-ناوگان-حمل-و-نقل-مسافر-زنجان

رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: سواری كرایه‌ای VIP به ناوگان حمل و نقل مسافر استان زنجان اضافه شد.

به گزارش موج رسا; حمید سلمانیان صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای سطح خدمات به مسافران جاده‌ای و اجرای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری در استان زنجان، تعدادی سواری کرایه رنو فلوئنس به ناوگان سواری کرایه بین شهری استان زنجان اضافه شده است که اولین دستگاه این ناوگان در خدمت همشهریان قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه استان زنجان با داشتن پنج پایانه مسافربری و 36 شركت مسافربری فعال در سال گذشته با بیش از یك میلیون و 501 هزار و 126 نفر مسافر جابه‌جا شده درون استانی و برون‌استانی داشت، افزود: دویست‌هزار و 625 سفر بدون تصادف اتوبوسی، نقش به‌سزایی در جابه‌جایی ایمن شهروندان دارد.  

این مسئول ادامه داد: وجود بیش از 2047 نفر راننده و 1118دستگاه ناوگان در بخش حمل و نقل مسافربری استان زنجان حاكی از توجه و اهمیت هر چه بیشتر به صنعت حمل و نقل مسافر در استان زنجان است.

رئیس اداره مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسی استان زنجان دارای شاخص عمر متوسط 10.05 است که مقایسه آن با شاخص عمر متوسط كشوری، گویای جوان بودن ناوگان اتوبوسی استان زنجان است.

سلمانیان با اشاره به اینکه به‌کارگیری سواری کرایه‌‌ای مجهز می‌تواند زمینه لازم برای نظارت و کنترل بهتر و مستمر، ایمنی سفر و راحتی را برای کاربران فراهم آورد، خاطرنشان کرد: در این راستا و برای ارتقای سطح خدمات برای مسافران، نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل مسافر از سیاست‌های مهم اداره مسافر در این اداره‌كل است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر