logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۵۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد

ارائه خدمات تخصصی به جانبازان شیمیایی و والدین شهدا در زنجان/ شماره تماس 1616 پاسخگوی نیازهای جانباران

ارائه-خدمات-تخصصی-به-جانبازان-شیمیایی-و-والدین-شهدا-در-زنجان-شماره-تماس-1616-پاسخگوی-نیازهای-جانباران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: خدمات لازم به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدا که دارای مشکلات ریوی و تنفسی هستند، ارائه می‌شود.

 علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، خدمات لازم به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدا که دارای مشکلات ریوی و تنفسی بوده و دارای پرونده هستند، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین ایثارگران و جانبازان، یادآور شد: خدمات شبانه روزی از طریق شماره تماس 1616 پاسخگوی نیازهای جانباران است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین خدمات مشاوره‌ای، مددکاری و بهداشت روان به جانبازان ارائه شده و برای جانبازانی که در قرنطینه هستند در صورت نیاز، سم‌پاشی و ضدعفونی منازل این جانبازان توسط اکیپ‌ها و گروه‌های انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: در سه نوبت در همه شهرستان‌های استان در بین خانواده‌های پر خطر لوازم ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش توزیع شد.

کاظمی افزود: در صورت وجود موارد خاص و نیاز جانبازان، اکیپ‌های جهادی فعال در شهر به کمک ایثارگران و جانبازان می‌شتابند.

وی با بیان اینکه به جانبازانی که به دلیل بیماری در بیمارستان‌ها بستری هستند، خدمات تخصصی توسط کادر درمانی ارائه می‌شود،افزود: پیگیر درمان ایثارگرانی که قرنطینه هستند نیز هستیم.

این مسئول با اشاره به فوت یک جانباز و پدر شهید در اثر کهولت سن و بیماری زمینه‌ای به دلیل بیماری کرونا، گفت: طی تشریفات لازم مراسم تدفین این افراد انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از لغو مراسم‌های تجمیعی خبرداد و گفت: همه برنامه‌ها به صورت مجازی و تلفنی انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر