logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۵۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید/ بدهی 50 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان

شمار-مبتلایان-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-562-نفر-رسید-بدهی-50-میلیارد-تومانی-بیمه-ها-به-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امشب در نشست خبری با اشاره به تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در زنجان، اظهار کرد: یک هزار و 583  نفر تا به امروز به این بیماری در زنجان مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه 349 بیمار کرونای اکنو ن در سراسر استان در حال دریافت خدمات بستری از بیمارستان های استان هستند ابراز کرد: 366 نفر از بیماران کرونایی در زنجان از بیمارستان ها مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به مبتلا شدن 22 نفر از هم استانی ها به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی استان زنجان به 562 نفر رسید.

قزلباش با بیان اینکه تا به امروز 90 درصد از کل جمعیت استان غربالگری شده اند افزود: 100 درصد جمعیت شهرستان های استان به جز زنجان غربالگری شده اند.

وی با بیان اینکه فقط 31 درصد از مردم خود در غربالگری شکرت کرده اند، ابراز کرد: 70 درصد از مردم شهرستان زنجان غربالگری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه نتایج اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی روز های آینده مشخص خواهد شد تصریح کرد: یک طرح فرهنگی و هنری در راستای کرونا ویروس در زنجان برگزار می شود که جزئیات آن در آینده اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی زنجان کمبود منابع و مالی و نیروی انسانی است عنوان کرد: دانشگاه با تسهیلات بانکی و استفاده از نیروی انسانی سایر بخش ها این مشکلات را پوشش می دهد.

قزلباش با بیان اینکه 144 تیم از بین کادر درمانی و نیروهای داوطلب جهت بررسی  وضعیت بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند تشکیل شده است افزود: این تیم ها 14 روز کنترل جامعه هدف خود را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به بدهی سنگین بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان 50 میلیارد تومان بدهکار هستند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر