logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۵۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

تب سنجی 82087 نفر توسط هلال احمر استان زنجان

تب-سنجی-82087-نفر-توسط-هلال-احمر-استان-زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای آغاز طرح پایش سلامت و غربالگری در خصوص کرونا، در این استان نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل 82 هزار و 87 نفر را تب سنجی کردند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان،  شهرام میرزایی اظهار کرد:  تب سنجی و غربالگری این تعداد  در 24 پست بازرسی سلامت مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام می شود.

شهرام میرزایی افزود: از 9 اسفند سال گذشته تا 10 فروردین امسال، در استان زنجان سرنشینان 31 هزار و  726 خودور در استان زنجان تب سنجی و سلامت آنها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 82 هزار و 87 نفری که تب سنجی شده اند 81 هزار و 566 نفر بدون علائم ابتلا به ویروس کرونا بوده اند.

 میرزایی یادآوری کرد: از 421 نفری که با علائم تب بودند 368 نفر به مراکز درمانی استان زنجان ارجاع داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیان شده یکهزار و 154 نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر در پست های بازرسی سلامت، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرها فعالیت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد 855 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 299 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان هستند.

میرزایی اضافه کرد: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در 24 پست بازرسی سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می کنند و قبل از این عملیات نیز  آموزش های مورد نیاز نیز به آنها ارائه شده

وی یادآوری کرد: غربالگری و تب سنجی هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته و شبانه روز در تلاش است.

میرزایی از عموم مردم خواست؛ به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی جاده ها خودداری کنند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر