logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۵۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول موسسه معبر آسمانی خبر داد

توزیع 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی

توزیع-700-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-زنجانی

مسئول موسسه معبر آسمانی با اشاره به توزیع 2000 هزاز بسته بهداشتی در بین نیازمندان، از توزیع 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.

رحمان هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات موسسه معبر آسمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: بعد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس توسط موسسه معبر آسمانی، 19 گروه جهادی با این موسسه برای مقابله با کرونا ویروس همکاری می کنند.

وی با اشاره به تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های بهداشتی توسط گروه های جهادی این موسسه، ابراز کرد: بیش از دو هزار بسته بهداشتی توسط گروه های جهادی در سطح استان توزیع شده است.

مسئول موسسه معبر آسمانی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی موسسه معبر آسمانی، تصریح کرد: 700 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در سطح استان توزیع شد.

وی با اشاره به حضور جهادگران موسسه معبر آسمانی در ضد عفونی معابر، عنوان کرد: جهادگران موسسه معبر آسمانی با تجهیزات خودرویی موسسه و سایر تجهیزات در این اقدام حضور داشتند.

هادی نژاد با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با موسسه معبر آسمانی، افزود: بیش از 300 بسته بهداشتی که هر بسته شامل ژل و محلول های ضد عفونی کننده دست و 10 عدد ماسک بود تحویل موسسه شد و این بسته های بهداشتی توسط گروه های جهادی در سطح استان توزیع شد.

وی با اشاره به کمک مالی ستاد اجرایی فرمان امما خمینی (ره)، ابراز کرد: مبلغ 30 میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمنی (ره) برای مقابله با کرونا توسط برای موسسه ارسال شد که توسط گروه های جهادی این مبلغ برای مقابله با کرونا مصرف شد.

مسئول موسسه معبر آسمانی با اشاره به کمک های خیرین استانی در راستای مبارزه با کرونا ویروس، تصرح کرد: با کمک خیرین بیش از 10 هزار ماسک توسط گروه های جهادی تولید و در بیمارستان ها توزیع شد.

وی با اشاره به دور دوم توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان و دور سوم توزیع بسته های بهداشتی توسط موسسه معبر آسمانی، عنوان کرد: بسته های جدید بهداشتی و معیشتی در بین کارگران فصلی که در مناطق محروم شناسایی شده است توزیع می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر