logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح فاصله گذاری با قاطعیت تمام در استان زنجان/ انتقال بیش از 50 خودرو غیربومی به پارکینگ

اجرای-طرح-فاصله-گذاری-با-قاطعیت-تمام-در-استان-زنجان-انتقال-بیش-از-50-خودرو-غیربومی-به-پارکینگ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری با قاطعیت تمام در استان زنجان اجرا می‌شود گفت: تا به امروز با اجرای این طرح بیش از 50 خودرو غیربومی به پارکینگ منتقل شده است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه این طرح به صورت 24 ساعته در سطح استان در حال برگزاری است اظهار کرد: هلال احمر زنجان نیز در اجرای این طرح همکاری بسیار خوبی دارند.

وی تصریح کرد: پلیس در نقاط حساس شهر زنجان مستقر هستند و از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری می‌کنند و خودروهای غیربومی که در سطح شهر تردد داشته باشند به پارکینگ انتقال می‌یابد و علاوه برآن 500 هزار تومان نیز جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با تاکید بر اینکه جلوی تردد بیش از 50 خودرو در زنجان گرفته شده و بعد از اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شدند بیان کرد: اگر خودروی غیربومی نسبت به ایست پلیس توجهی نکند به صورت سیستمی توقیف آنها ثبت شده و جریمه 500 هزار تومان نیز اعمال می‌شود.

وی در مورد اجرای محدودیت تردد در زنجان بیان کرد: محدودیت تردد در زنجان هم اجرا می‌شود و در حال حاضر مسیرهای منتهی به گاوازنگ مسدود شده و در برخی مناطق هم برای جلوگیری از تجمع مردم این طرح اعمال شده است.

شیرمحمدی عنوان کرد: تردد در تفرجگاهها ممنوع شده و محدودیت خروج از شهر نیز اعمال می شود و همچنین ورود خودروهای شهرستانهای دیگر به زنجان نیز کنترل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا 20 فروردین ابلاغ شده است عنوان کرد: این طرح در روز 13 فروردین تشدید می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت تمام این طرح را اجرا خواهد کرد تا انشالا زنجیره انتقال این بیماری تمام شود، افزود: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلا را به حداقل برساند و اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است و در این راستا همگان باید مشارکت فعالانه ای باید داشته باشند.

وی با اشاره به شرایط خاص امسال در خصوص ماموریت روز طبیعت عنوان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هرگونه تجمع ممنوع بوده و بنا بر این از ورود افراد به پارک ها و تفرجگاه‌ها جلوگیری خواهد شد و بهترین محل در روز طبیعت برای شکست ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر