logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 540 نفر رسید

شمار-مبتلایان-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-540-نفر-رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ابتلای 22 بیمار کرونایی جدید گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 540 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; محمد رضا صائینی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به ثبت 22 مورد مثبت جدید کرونا ویروس در زنجان اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان به 540 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز یک هزار و 515 نفر به کرونا ویروس تا به امروز مبتلا شده اند ابراز کرد: 52 بیمار کرونایی در استان زنجان تا به امروز در زنجان فوت شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به 359 بیمار بستری در بیمارستان های استان زنجان عنوان کرد: 349 بیمار کرونایی امروز از بیمارستان های استان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایطی هستیم که فاصله گذاری اجتماعی یکی از عوامل بسیار مهم در کنترل بیماری است افزود: برای اینکه به پیک نرسیم لازم است مردم در تجمعات و تفرجگاه ها و ... حضور نداشته باشند.

صائینی با بیان اینکه فاصله گذاری اجتماعی در کل دنیا در حال اجرا و انجام است ابراز کرد: این طرح فقط مربوط به کشور ما نیست و اگر به این طرح عمل شود در طول سه چهار هفته می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اقدمات کنترلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: تا به امروز فقط 6000 هزار مسافر استان قم در زنجان رصد شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه ما باید همه را آلوده به کرونا ویروس فرض کنیم مگر آنکه خلاف آن ثابت شود عنوان کرد: مردم در محل های کاری باید تمامی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر