logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان خبرداد

افزایش تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان

افزایش-تشکیل-کنسرسیوم‌های-صادراتی-در-استان-زنجان-

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی در استان زنجان گفت: تشكيل كنسرسيوم‌هاي برای تقويت توان صادراتي واحدها از ديگر اقدامات انجام شده است.

امير حميدنيا در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: افزایش توان صادراتی واحد‌ها یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار شرکت شهر‌کهای صنعتی استان زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل كنسرسيوم‌هاي صادراتي در استان زنجان تصریح کرد: تشكيل كنسرسيوم‌هاي صادراتي و شركتهاي مديريت صادرات متشكل از واحدهاي صنايع كوچك مستقر در شهركهاي صنعتي از اقداماتی است که سال گذشته نیز دنبال می‌شد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به این امر امسال نیز در دتستور کار قرار دارد افزود: هدف از این اقدام برای تقويت توان صادراتي واحدها و توسعه صادرات بوده است.

وی رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی استان زنجان را از دیگر اقدامات انجام شده در استان زنجان عنوان کرد و افزود: در کارگروه رفع موانع تولید نیز مشکلات واحد‌های تولیدی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حمیدنیا با اشاره به اینکه مشکلات واحد‌های تولید استان احصا می‌شود افزود: واحد‌هایی که مشکل آنها با کمترین نقدینگی به رونق باز می‌گردند از طریق سیستم بانکی اقدام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پيگيري و فعال کردن واحدهاي غيرفعال از طريق تامين نقدينگي مورد نياز با همكاري سيستم بانكي و جذب شريك و سرمايه گذار، رفع مشكلات مربوط به دستگاههاي اجرايي با هماهنگي استانداري و كارگروه رفع موانع توليد جزو برنامه‌هاي اصلي اين شركت است. 

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان ار ادامه با اشاره به برگزاری تور‌های صنعتی افزود: اين تورها برای بازديد 280 نفر از واحدهاي صنعتي مختلف داخل و خارج استان در سال گذشته انجام شد.

وي بیان کرد: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهاي صنعتي با توانمندیهای تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش كالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات است.

حمیدنیا ابراز کرد: برگزاري تورهاي صنعتي فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تكنولوژیكی براي واحدها بوجود مي‌آورد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر