logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۵۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

تجهیز نقاهتگاه ابهر با تلاش شبانه روزی هلال احمر

تجهیز-نقاهتگاه-ابهر-با-تلاش-شبانه-روزی-هلال-احمر-

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نقاهتگاه بیماران کرونایی به ظرفیت 100 نفر با تلاش نیروهای هلال احمر ابهر تجهیز می شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی امروز در دیدار با فرماندار شهرستان ابهر اظهار کرد: با نظارت و رهنمودهای مستقیم هلال احمر استان، تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان نقاهتگاه بیماران کرونایی تجهیز می شود.

وی تاکید کرد: تجهیز نقاهتگاه یکصد نفری شهرستان ابهر با مشارکت جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان، شبکه بهداشت ابهر و خیرین در دست آماده سازی و تجهیز قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هم اکنون در این نقاهتگاه پذیرشی انجام نشده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: هدف از تجهیز و راه اندازی این نقاهتگاه برای کمک به افزایش ظرفیت مراکز درمانی شهرستان ابهر می باشد که تشخیص استفاده از این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده، بیماران کرونایی پس از بهبودی اولیه در بیمارستان و ترخیص از این مراکز برای گذراندن دوران نقاهت و رفع علایم به این نقاهتگاه که با ظرفیت 100 نفر است، منتقل خواهند شد.

در پایان فرماندار شهرستان ابهر از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی هلال احمر در خصوص تجهیز این نقاهتگاه قدردانی و بر همکاری تنگاتنگ برای این مهم تاکید کرد.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر