logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

کوهنوردان استان زنجان سهم بالایی در کسب مدال‌های برون مرزی دارند

کوهنوردان-استان-زنجان-سهم-بالایی-در-کسب-مدال‌های-برون-مرزی-دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور پررنگ کوهنوردان در کسب مدال‌های بین‌المللی گفت: کوهنوردان استان زنجان سهم بالایی در کسب مدال‌های برون مرزی دارند.

به گزارش موج رسا; علی جوان ظهر امروز در مجمع عادی سالیانه هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه کوهنوردی تنها رشته‌ای که زیاد با تکنولوژی امروز عجین نشده و تکنولوژی امروز بر روی آن تاثیر نگذاشته همین رشته کوهنوردی است اظهار کرد: مردم برای آنکه آرامش خاطر پیدا کنند به این رشته روی می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش همگانی این رشته یکی از اولویت‌های ما بوده است افزود: رشته کوهپیمایی همیشه در این استان چه از نظر قهرمانی و چه از نظر بعد همگانی افتخار آفرین بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: سالانه چند مدال برون مرزی این رشته عاید استان زنجان است و در افتخارات کشورمان کوهنوردی زنجان سهم خوبی دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که این افتخارات را به ویژه در بخش همگانی بتوانیم پیش‌ببریم بیان کرد: راهکارهایی را باید بدست بیاوریم که مردم را به سمت این رشته سوق دهیم.

جوان با اشاره به اینکه در بحث سلامت اولویت ما توسعه ورزش‌های همگانی بوده است افزود: اگر ورزش همگانی ما رشد یابد در توسعه ورزش‌های قهرمانی نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

وی ابراز کرد: این رشته تنها رشته‌ای است که انسان‌ را بیشتر با طبیعت آشنا می‌کند و همیشه فعالیت ورزشکاران در طبیعت بوده و انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به این ورزش هیئت کوهنوردی شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر