logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پایه‌گذاری جهش تولید از سال‌های گذشته انجام شده است/ تکیه بر توان داخلی عاملی برای جهش تولید

پایه‌گذاری-جهش-تولید-از-سال‌های-گذشته-انجام-شده-است-تکیه-بر-توان-داخلی-عاملی-برای-جهش-تولید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای جهش تولید پایه‌گذاری از سال‌های گذشته انجام شده است و امسال هم می‌توان با افزایش توجه به تولید و با تکیه بر نیروهای داخلی جهش تولید را محقق کرد.

 حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سال گذشته نظام اسلامی به تکامل و 40 سالگی خود رسید و به عنوان کشور مستقلی که 40 سال روی پای خود ایستاده است، معرفی شد.

وی با بیان اینکه از همان روزهای اول پیروزی انقلاب دشمنان چشم دیدن رشد و صدور آن را نداشته و نقشه می‌کشیدند تا جلوی پیشرفت آن را بگیرند، افزود: اما به لطف خداوند متعال و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری کشتی انقلاب چهل سالگی خود را پشت سر گذاشت.

این مسئول بیان داشت: نظام اسلامی با وجود تحریم‌ها دستاوردهای متعالی داشت و باید به گذشته و امروز خود افتخار کرده و به آینده امیدوار بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اقتصاد یکی از مولفه‌های پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شود که ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها در حالی که در دوران دفاع مقدس حتی نمی‌توانست سیم خاردار تولید کنند و وابسته به بیگانگان بود، با لطف الهی، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری و حضور جوانان مومن، متعهد و متخصص چرخ‌های اقتصاد کشور چرخید.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه با افزایش تحریم‌ها جوانان بیشتر پای کار بودند، افزود: همین جوانان با تکیه بر ایمان و قدرت تقوا توانستند پیشرفت‌های اقتصادی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز که به عنوان نقشه توسعه کشور است تکیه بر علم، توانایی، قدرت ایمان و انقلابی بودن جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

این مسئول با اشاره به نامگذاری دو سال متوالی به نام پیامبر اعظم و حضرت علی (ع)، گفت: در سال‌هایی که نظام اسلامی از ناحیه فرهنگ مورد هجمه بود، این نامگذاری‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: با مواجه شدن کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها شعارهای سال اقتصادی انتخاب شد تا بتوان با برنامه‌ریزی لازم مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: نامگذاری‌ سال‌های گذشته با عناوین تولید ملی، رونق تولید و امسال هم جهش تولید نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور هستند.

وی ادامه داد: البته نامگذاری شعارهای سال نباید در حد بنر زدن و برگزاری همایش و سینمار باشد، بلکه باید با برنامه‌ریزی مناسب به دنبال جهش اقتصادی بود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته طبق آمار مسئولان از نظر رونق تولید گام‌هایی برداشته شد و برخی واحدهای تولیدی به چرخه بازگشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: برای جهش تولید پایه‌گذاری از سال‌های گذشته انجام شده است و امسال هم می‌توان با افزایش توجه به تولید و با تکیه بر نیروهای داخلی جهش تولید را محقق کرد.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه ضروری است در سال جهش تولید واحدهای تولیدی تعطیل و کم رونق رونق یابند، افزود: امروز که در بحبوحه شیوع بیماری کرونا مدیریت خوبی انجام می‌شود، می‌توان با همکاری مردم با وجود همه تحریم‌ها، هجمه‌ها و احتمال جنگ بیولوژیک همانگونه که  جوانان موفق به تولید دارو و کیت‌های تشخیص این ویروس شدند، جهش تولید را نیز محقق کرد.

وی گفت: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پای کار بودن جوانان انقلابی امسال هم شعار سال محقق می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: این عظمت ایران اسلامی است که با وجود همه فشارها و تحریم‌های اقتصادی مردم پای کار آمده و جهادی و رایگان و خودجوش کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده راه‌اندازی کنند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته هنوز مدیریتی دیده نمی‌شود، افزود: امیدواریم کارگزاران و خدمتگزاران جامعه با تکیه بر جوانان زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر