logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۵۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس به 450 نفر افزایش یافت

شمار-مبتلایان-به-کرونا-ویروس-به-450-نفر-افزایش-یافت

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به شمار مبتلایان به کرونا ویروس گفت: شمار مبتلایان به کرونا ویروس به 450 نفر افزایش یافت.

به گزارش موج رسا; اسماعیل رحمانی در نشست خبری با اشاره به ابتلای 18 نفر طی روز گذشته به کرونا ویروس در استان زنجان اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان به 450 نفررسید.

وی با بیان اینکه یک هزار و 318 نفر از اولین روز انتشار ویروس کرونا در زنجان به این بیماری مبتلا شده اند ابراز کرد: اکنون 373 بیمار کرونای در بیمارستان های استان زنجان بستری هستند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به شمار بهبود یافتگان کرونا ویروس در زنجان تصریح کرد: 285 بیمار از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

وی با اشاره به آمار حوادثات جاده ای، عنوان کرد: 159 نفر در طی روز های گذشته در استان زنجان دچار حوادث جاده ای شده اند که 124 نفر از این حوادث منجر به اعزام بیماران به بیمار ستان ها شده است.

رحمانی با تاکید بر اینکه مردم از مسافرت های غیر ضرور خودداری کنند افزود: تصادفات جاده ای باعث اشغال تخت های بیمارستانی و کاهش ظرفیت بیمارستانی در زمان های مورد نیاز و ویژه می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر