logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۵۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سوابق رویکرد مشکوک پزشکان به‌اصطلاح بدون مرز در دنیا/ گلایه نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از جاسوسان پزشک نما

سوابق-رویکرد-مشکوک-پزشکان-به‌اصطلاح-بدون-مرز-در-دنیا-گلایه-نماینده-دائم-سوریه-در-سازمان-ملل-از-جاسوسان-پزشک-نما

در حالی که جاسوسی پزشکان بدون مرز بارها ثابت شده است، رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، دویچه‌وله و افرادی چون مسیح علی‌نژاد که در سال‌های گذشته همواره از میدان‌داران حمایت از تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان بوده‌اند، حالا مدعی کمک فرانسه به ایران در شرایط تحریم و انتقاد از عدم پذیرش آن شدند!

به گزارش موج رسا; بعد از مخالفت وزارت بهداشت و مقامات کشور در خصوص ورود پزشکان بدون مرز فرانسه به ایران به خاطر محدود بودن کمک های این تیم و همچنین نبود یک پزشک متخصص در این گروه، واکنش های زیادی نسبت به این اقدام ایران در دنیا مطرح شد.

در همین راستا رسانه‌های معاند و چهره‌های تابلودار ضدانقلاب به‌صورت پرحجم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در بخش های مختلف خبری به بررسی این موضوع پرداخته و از این رویکرد ایران در قبال پزشکان بدون مرز فرانسوی انتقاد کرده اند.

رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی، دویچه‌وله و افرادی چون مسیح علی‌نژاد که در سال‌های گذشته همواره از میدان‌داران حمایت از تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان بوده‌اند، حالا مدعی کمک فرانسه به ایران در شرایط تحریم و انتقاد از عدم پذیرش آن شدند!

بی.بی.سی که در موضوع کرونا به یک رسانه شایعه پراکن تبدیل شده و بارها با اخبار خود سعی در کشاندن مردم به تجمعات را داشت به نقل گفتگو های متعدد با این پزشکان پرداخته و این اقدام ایران را غیر کارشناسی عنوان کرده است.

 

 

عصبانیت و همین رویکرد ضدانقلاب عملاً رویکرد سیاسی و غیر درمانی گروه موسوم به پزشکان بدون مرز را ثابت می‌کند و این در حالی است که واکنش ایران نسبت به حضور پزشکان بدون مرز تنها مختص مسئولان کشور ما نبوده و حدود پنج سال پیش بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل نیز به صراحت اعلام کرد که نیروهای اعزامی از سوی سازمان پزشکان بدون مرز جاسوسان‌بهداشتی وابسته به سازمان اطلاعات فرانسه هستند.

انتقادات به حضور پزشکان بدون مرز در کشور از آنجایی ناشی شد که این تیم حتی یک پزشک متخصص نیز با خود نداشته و تجهیزاتی که به همراه داشتند بسیار محدود بوده و ایران مشکلی در تهیه آنها ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر