logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان خبر داد

تولید روزانه 10 هزار لیتر آب ژاول طی دو روز آینده توسط شهرداری زنجان

تولید-روزانه-10-هزار-لیتر-آب-ژاول-طی-دو-روز-آینده-توسط-شهرداری-زنجان

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به همکاری شهرداری زنجان با برخی از نهاد ها برای تولید آب ژاول، گفت: طی دو روز آینده شهرداری زنجان روزانه 10 هزار لیر آب ژاول تولید می کند.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اولویت های کاری شهرداری زنجان، اظهار کرد: اکنون اولویت دارترین کار شهرداری و شورای شهر ضد عفونی کردن شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر به کمک گروه های جهادی و نیروهای بسیج و سایر دستگاه ها در حال ضد عفونی کردن شهر است، ابرز کرد: روزانه بیش از 150 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کردن شهر استفاده می کنیم.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه ضد عفونی شهر یکی از وظایف شهر داری است، تصریح کرد: به کمک شرکت آب و فاضلاب روستایی و شرکت آب و فاضلاب شهری در حال تولید آب ژاول هستیم.

وی با بیان اینکه هر روز 4 هزار لیتر آب ژاول تولید می کینم، عنوان کرد: طی روز های آینده تولید آب ژاول را به 10 هزار و در آینده به 15 هراز لیتر می رسانیم.

راشاد با اشاره به خرید و ذخیر پرکلرید برای ضد عفونی شهر، افزود: اگر به پرکلرید نیاز باشد از این ماده برای ضد عفونی کردن شهر استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه هایی که پیمانکار دارند در حال اجرا و تکمیل توسط پیمانکاران است، ابراز کرد: پروژه هایی که پیمانکار ندارد امور مالی شهرداری و کمیسیون معاملات پیگیر انتخاب پیمانکار برای این پروژه ها هستند.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه با پیگیری هایی که انجام شد قرار است شهردار زنجان و فرمانده ارتش زنجان باهم در خصوص پروژه پادگان صحبت کنند، ادامه داد: بر اساس تفاهمی که بین فرمانده ارتش و شهردار زنجان انجام می شود بازگشایی اتوبان محور پادگان عملیاتی می شود.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه های سبزه میدان  و پارک بانوان غرب زنجان، عنوان کرد: پروژه سبزه میدان در زمانی که به مردم قول داده شده بود افتتاح می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر