logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۵۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان خبرداد

اصلاح و بهسازی آسفالت خیابانهای زنجان با 34 میلیارد تومان

اصلاح-و-بهسازی-آسفالت-خیابانهای-زنجان-با-34-میلیارد-تومان

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امسال برای اصلاح و بهسازی آسفالت خیابانهای زنجان 34 میلیارد تومان د نظر گرفته شده است گفت: عملیات گسترده آسفالت ریزی با مساعد شدن هوا در سطح شهر زنجان آغاز می‌شود.

داوود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه عملیات لکه‌گیری از 12 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار کرد: عملیات گسترده آسفالت ریزی بعد از مساعد شدن شرایط آب و هوایی انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه یک هزار و 50 تن آسفالت در عملیات لکه‌گیری در سطح خیابان‌ها استفاده شده است تصریح کرد: در سالجاری هم از روز گذشته عملیات لکه‌گیری شروع شده و در مناطق 4 گانه زنجان این عملیات اجرا می‌شود.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان بیان کرد: اصلاح نوارهای حفاری‌ها و عملیات روکشهای آسفالتی بعد از گرم شدن شدن هوا و با استفاده از اعتبارات در نظر گرفته شده به صورت گسترده در سطح زنجان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای اصلاح و بهسازی آسفالت خیابانهای زنجان 34 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است افزود: عملیات بهسازی خیابانها شامل لکه‌گیری٬ روکش‌های آسفالتی خیابانها٬ روسازی‌های بتنی و آسفالت پیاده‌روها است.

نوری از افزایش اعتبارات در نظر گرفته شده برای اصلاح معابر و خیابانهای سطح شهر زنجان افزود: میزان اعتبارات در نظر گرفته شده درسالجاری برای بهسازی خیابانها نسبت به سال گذشته 2.5 برابر افزایش یافته است.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: قبل از عید عملیات بتن ریزی در برخی از خیابان‌هایی که توسط شرکت‌های خدمات رسان کنده کاری شده بود انجام شد و با مساعد شدن هوا نسبت به آسفالت‌ریزی آنها اقدام می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر