logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۵۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان تاکید کرد

تعطیلی بازار‌های روز زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا/ ضدعفونی معابر به صورت مستمر انجام می‌شود

تعطیلی-بازار‌های-روز-زنجان-تا-ریشه‌کنی-بیماری-کرونا-ضدعفونی-معابر-به-صورت-مستمر-انجام-می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره اینکه بازار‌های روز زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا تعطیل خواهد بود گفت: عملیات گندزادیی روزانه و به صورت مستمر در زنجان انجام می‌شود.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه عملیات سمپاشی به صورت مستمر روزانه در سطح زنجان انجام می‌شود اظهار کرد: همچنین ضدعفونی ناوگان‌های شهری نیز به صورت مداوم ادامه دارد.

وی در مورد تعطیلی بازار‌های روز در سطح شهرستان بیان کرد: بازار‌های روز تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا تعطیل بوده و به هیچ عنوان این بازارها تا پایان بیماری فعالیتی نخواهند داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با تاکید براینکه فرهنگ مقابله با بیماری کرونا در بین مردم ایجاد شده است افزود: خیلی از مردم و جوانان به صورت خودجوش به میدان مقابله با بیماری کرونا وارد شدند و بسیجیان نیز در این حوزه خوب درخشیدند و بسیار خوب پای کار آمدند.

وی با تاکید براینکه جلو فعالیت دستفروشان در سطح شهر نیز گرفته شده است عنوان کرد: شهرداری اقدامات لازم برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر اقدام کرده و مردم نیز در این زمینه همکاری بسیار خوبی را داشتند.

احمدی بیان کرد: بازارهای روز تا زمان اعلام رسمی ریشه کنی بیمای کرونا تعطیل خواهد بود و امیدواریم با همت و تلاش و همبستگی بتوانیم این بیماری را ریشه کن کرده و همه فعالیت‌ها به روال عادی برگردد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر