logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۵۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان به 410 نفر رسید

شمار-مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-استان-زنجان-به-410-نفر-رسید

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به شمار مبتلایان کرونا ویروس در استان زنجان گفت: شمار مبتلایان به کرونا ویروس به 410 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; جواد تاج کی عصر امروز در شست خبری با اشاره به اقدمات معاونت غدا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، اظهار کرد: اکنون در حال حرکت به سمتی هستیم که نیاز های مردم به لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده تامین شود.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی در زنجان به صورت تجمیعی تا به امروز 1182 نفر بوده است، ابراز کرد: در حال حاضر 356 نفر از هم استانی ها به دلیل کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی استان زنجان به 410 نفر رسیده است، تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی استان زنجان نسبت به روز گذشته 20 نفر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در استان با بیان اینکه به نظر می رسد ژل  ضد عفونی کننده دست و محلول ها ضد عفوی کمبودی نداشته باشیم، عنوان کرد: داروخانه ها اعلام می کنند که فعلا این اقلام موجود است.

تاج کی با اشاره به توزیع انواع دستکش از هفته گذشته، افزود: علاوه بر داروخانه های شبانه روزی 15 داروخانه دیگر در زنجالن فعال است و به هر داروخانه دوهزار ماسک جهت توزیع تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت های بیمارستانی استان زنجان در کرونا ویروس پر نشده است ابراز کرد: تمهیداتی را برای پیک های این بیماری داشته ایم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشالره به تجهیزات و استاندار د های لازم برای این نقاهت گاه ها، گفت: در نقاهت گاه های کرونا ویروس به ازای هز 50 تخت یک پرستار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمبود دارویی برای کرونا ویروس در استان وجود ندارد تصریح کرد: فعلا به اندازه کافی از داروهای مورد نیاز در استان موجود است که به بیمارستان های استان ارسال می شود.

تاج کی با بیان اینکه تا به اکنون هیچ گونه کمبود دارو بیماران خاص به ما گذارش نشده است عنوان کرد: دارو های بیماران خاص در داروخانه های شهید رجایی، 5شهریور و هلال احمر موجود است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر