logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان به 394 نفر رسید/ 789 نفر از کرونایی ها ترخیص شدند

شمار-مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-394-نفر-رسید-789-نفر-از-کرونایی-ها-ترخیص-شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به 354 بیمار بستری مبتلا به کرونا ویروس در زنجان، گفت: 394 نفر در زنجان به کرونا ویروس مبتلا هستند.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش در نشست خبری با اشاره به روند پیشرفت کرونا در زنجان، اظهار کرد: پیشرفت بیماری کرونا در استان زنجان سیر صعودی دارد اما شیب این رشد ملایم است و تعداد افراد مبتلا به کرونا با یک عدد ثابت رشد می کند.

وی با بیان اینکه 394بیمار در زنجان به کرونا ویروس مبتلا هستند، ابراز کرد: روزانه به طور متوسط 35 تا 45 نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر بیمار کرونایی به طور متوسط 5، 6 روز در بیمارستان ها بستری می شود، ادامه داد: اکنون 354 بیمار کرونایی در زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه از اولین روز بروز کرونا در استان تا به امروز 1141 نفر به صورت تجمعی در بیمار ستان ها بستری شده اند، تصریح کرد: از مجموع 1141 نفر بیمار کرونایی 789 نفر از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ورود افراد از استان های دیگر به  استان زنجان تاثیر خود را در رشد بیماری خواهد گذاشت، عنوان کرد: تاثیر این ورود ها به استان طی روز های آینده خود را نشان خواهد داد.

قزلباش با اشاره به قرنطینه بودن 6308 نفر در استان زنجان، افزود: این افراد عموما زنجانی هایی هستند که از دیگر استان ها به استان آمده اند و می دانیم این افراد از استان های آلوده آمدند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر