logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۵۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان به 241 نفر رسید/ شمار فوتی ها 16 نفر است

شمار-مبتلایان-به-کرونا-ویروس-در-زنجان-به-241-نفر-رسید-شمار-فوتی-ها-16-نفر-است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اعلام 25 مورد مثبت جدید در زنجان گفت: شمار مبتلایان به کرونا ویروس به 241 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; حسین عمارلو در نشست خبری با اشاره به تعطیلی دانشگاه های استان در پی انتشار ویروس کرونا، اظهار کرد: به درخواست دانشجویان، دانشگاه های پیام نور زنجان، آزاد زنجان، سراسری زنجان و علوم پزشکی زنجان در ابتدای اسفند تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه اگر حضور مردم روستایی در شهر ها کمتر باشد آلودگی آن روستا ها نیز کمتر می شود، ابراز کرد: دلیل بالابودن مورد مثبت کرونا در طارم به نسبت جمعیت این شهرستان به دلیل مراودات این شهرستان با گیلان بوده است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تا دیروز در شهرستان طارم 20 مورد مثبت مبتلا به کرونا وجود داشته است، تصریح کرد: از بین 20 بیمار کرونایی 2 مورد منجر به فوت شده است.

وی با اشاره به اعلام 25 موردمثبت جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان زنجان شمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان به 241 نفر رسید، ادامه داد: از بین 241 مورد مثبت 16 مورد منجر به فوت شده است.

با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کنترل کرونا ویروس در شهرستان طارم، عنوان کرد: کنترل ورود و خروج خودرو ها از مبدا طارم به استان باعث بهبود وضعیت کنترل کرونا ویروس در این شهرستان شد.

وی با اشاره به اقدامات دانشجویی در مقابله با ویروس کرونا، افزود: یکی از مهم ترین کارهای دانشجویی تشکیل هسته های آموزشی در خصوص کرونا ویروس بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی 13 هزار بطری محلول های ضدعفونی کننده با پایه الکی را تولید کردند، ابراز کرد: دانشجویان اکنون در حال تولید ماسک هستند.

وی با بیان اینکه همه سنین امکان ابتلا به کرونا ویروس را دارند، تصریح کرد: در صورت ابتلای کودکان امکان فوت بسیار کم است و اگر این اتفاق هم بفیتد جزو استثناها است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر