logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۵۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رئیس کل دادگستری زنجان از داروخانه‌های زنجان بازدید کرد+ فیلم

رئیس-کل-دادگستری-زنجان-از-داروخانه‌های-زنجان-بازدید-کرد+-فیلم

رئیس کل دادگستری زنجان از داروخانه های سطح شهر زنجان و خط تولید برخی از واحدهای تولیدی زنجان بازدید کرد.

به گزارش موج رسا; امروز حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به همراه حجت‌الاسلام محسن کرمی دادستان زنجان و ممیزی رئیس تعزیرات حکومتی استان زنجان از داروخانه‌های سطح شهر زنجان و برخی از واحدهای تولیدی ماسک بهداشتی بازدید کردند.

یک واحد تولیدی ماسک که موارد بهداشتی را رعایت نکرده بود، مورد بازدید قرار گرفت و فرصت 10 روزه به این واحد داده شد تا به مکان جدید با رعایت موارین بهداشت انتقال یابد. مقرر شد اگر در 10 روزه زمان تعیین شده جا به جایی اتفاق نیفتد جلوی تولید گرفته شود.

این واحد تولیدی با فعالیت 24 ساعت توان تولید 40 هزار ماسک را در طی این مدت را دارد و در مدت 20 روز فعالیت خود توانسته یک میلیون ماسک تولیدی را به دانشگاه علوم پزشکی زنجان تحویل دهد.

در ادامه نظارتها نیز از داروخانه‌های سطح شهر زنجان بازدید به عمل آمد و رئیس کل دادگستری زنجان شخصا در جریان توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی داروخانه‌ها قرار گرفت.

همچنین بررسی نحوه توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی توسط شرکت داروسازان استان زنجان از برنامه‌های رصد حضوری رئیس کل دادگستری زنجان بود.

زنجان

بازدید از داروخانه ها

بازدید از داروخانه ها

بعد از پایان بازدید از مراکز توزیع کننده مواد بهداشتی در زنجان دادستان از وضعیت مرکز توانبخشی و مراقبتهای شبانه روزی دختران معلول ذهنی یاس بازدید کرد.

بازدید از داروخانه ها

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر