logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

آماده‌سازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در زنجان/ مردم اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کنند

آماده‌سازی-نقاهتگاه-برای-بیماران-کرونایی-در-زنجان-مردم-اطلاعات-خود-را-در-سامانه-سلامت-ثبت-کنند

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: تخت‌های نقاهتگاهی برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی در زنجان آماده‌سازی می‌شود.

 خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر مراحل آماده‌سازی تخت‌های بیمارستانی برای طی دوران نقاهت بیماران کرونایی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کرونا از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، افزود: تلاش می‌شود با اطلاع‌رسانی مناسب افراد به این بیماری دچار نشوند.

این مسئول بیان داشت: ضروری است مردم نیز اطلاعات لازم را از سوی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز اعلام شده دریافت کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: مردم با خانه ماندن کمک شایانی به کنترل شیوع این بیماری می‌کنند و از مردم درخواست داریم موارد بهداشتی را نیز رعایت کنند.

مرادی تصریح کرد: با آماده سازی تخت برای بیماران کرونایی که موفق به شکست کرونا شده‌اند، تعداد تخت‌ها مشخص می‌شود اما تلاش داریم تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی گفت: در این نقاهتگاه‌ها خدمات لازم به بیماران ارائه می‌شود تا سلامتی خود را به طور کامل کسب کنند که در همه کشور نیز این نقاهتگاه‌ها راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول برضرورت ثبت‌نام همه مردم در پویش سلامت تاکید کرد و گفت: با ثبت‌نام افراد، افراد بیمار از غیر بیمار تشخیص داده شده و خدمات رسانی آسانتر انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا، بر اساس اطلاعات به دست آمده حدود 3 هزار تخت در استان زنجان برای خدمات رسانی به بیماران بهبود یافته آماده‌سازی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر