logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۵۳۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

اعلام کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان/ تصمیمی در خصوص تغییر زمان امتحانات اتخاذ نشده است

اعلام-کلاس-های-مجازی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-زنجان-تصمیمی-در-خصوص-تغییر-زمان-امتحانات-اتخاذ-نشده-است

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری کلاس های مجازی گفت: تمامی کلاس های مجازی در سایت دانشگاه آزاد اسلام زنجان موجود است.

مهدی رهنما در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از طریق رایانه و گوشی هوشمند وارد سامانه کلاس های مجازی دانشگاه آزاد شوند و از این کلاس ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اکثر کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به صورت آنلاین در حال برگزاری است، ابراز کرد: دانشجویان در زمان های اعلام شده وارد سامانه شده و از کلاس ها بهره مند می شوند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به دانشجویانی که به دلایل مختلف به سامانه آموزشی کلاس های مجازی دسترسی ندارند، تصریح کرد: کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ضبط می شود و در سایت دانشگاه برای استفاده دانشجویان بارگزاری می شود.

وی بیان کرد: دانشجویانی که نتوانسته اند در کلاس های مجازی به صورت آنلاین حضور داشته باشند و برای آن ها غیبت رد شده است با مشاهده فیلم کلاس ها در سایت دانشگاه آزاد اسلامی زنجان حضور در کلاس برای آن ها لحاظ می شود.

رهنما با اشاره به اینکه هیچ گونه الزامی برای شرکت دانشجویان به صورت آنلاین در کلاس ها وجود ندارد، عنوان کرد: مزیت کلاس های آن لاین امکان پرسش و پاسخ در کلاس است.

وی با بیان اینکه زمان کلاس های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مطابق با زمان های اعلام شده در زمان انتخاب واحد دانشجویان است، افزود: برگزاری کلاس های حضوری و ادامه اجرای کلاس های مجازی بستگی به وضعیت انتشار ویروس کرونا و تصمیمات مسئولان دارد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امکان برگزاری امتحانات را به صورت مجازی ندارد، ادامه داد: امتحان واحد های درسی که سابقا به صور مجازی تدریس می شد نیزبه صورت حضوری برگزار می شد.

وی با بیان اینکه اگر امکان برگزاری امتحانات پایان ترم در زمان های اعلام شده در زمان انتخاب واحد وجود نداشت زمان امتحانات جا به جا می شود، ابرازکرد: فعلا هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی تاریخ امتحانات گرفته نشده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر