logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

معابر و مکان‌های عمومی در زنجان ضدعفونی شدند

معابر-و-مکان‌های-عمومی-در-زنجان-ضدعفونی-شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: معابر و مکان های عمومی در شهر زنجان ی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان ضدعفونی شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان؛ شهرام میرزایی اظهار کرد: در روزهای گذشته معابر اصلی، میادین، پارک‌ها، نیمکت‌ها و پارکینگ اتوبوس‌های شهری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط نیروهای هلال احمر ضد عفونی شد.

وی افزود: عملیات ضد عفونی شهر زنجان توسط نیروهای هلال احمر به صورت شبانه  انجام و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با بیان اینکه باید در خانه بمانیم تا این ویروس را شکست دهیم، تاکید کرد: با تمام ظرفیت‌ها آماده هرگونه همکاری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کنار پرستاران و مدافعان سلامت هستیم تا این بیماری را پایان دهیم.

میرزایی آموزش صحیح و پرهیز از ایجاد هراس را از مهمترین ارکان برخورد با کرونا دانست، گفت: همه آحاد مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی باید اهتمام ویژه داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به این بیماری را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با تجهیزات لجستیکی خود به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر پرداخته، پرسنل، امدادگران و داوطلبان در شهرهای استان با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند.

میرزایی تاکیدکرد: به شهروندان استان توصیه می‌کنیم  تاپایان سالجاری بیشتر در منازل خود بمانند تا از شرایط خاص پیش‌رو با موفقیت عبور کنیم.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر