logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۵۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد؛

حضور جهادی بسیج درخط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

حضور-جهادی-بسیج-درخط-مقدم-مبارزه-با-ویروس-کرونا

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از حضور جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ محسن سهندی اظهار داشت: عملیات ضدعفونی معابر و اماکن شهر و روستاهای شهرستان زنجان به مدت 15 شب و توسط 40 گروه جهادی انجام شده و تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به وظیفه اجتماعی بسیج در تمام عرصه های مورد نیاز گفت: ضدعفونی معابر شهری به‌ویژه در مناطق پرتردد شهری در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج با همکاری شهرداری و سازمان های دخیل در اقدامی جهادی شبانه عملیات ضدعفونی معابر تردد شهری را انجام می دهند .

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان همیشه در صحنه در قالب 40 گروه سازماندهی شده شامل 300 نفر برای ضد عفونی محلات فعال هستند، تصریح کرد: این بسیجیان هر شب در محلات مختلف شهر در این زمینه فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه افزود: برای سمپاشی و ضد عفونی کردن محیط های مورد نظر در سطح شهر، 20 دستگاه از ماشین آلات تیپ 36 انصارالمهدی (عج) و ناحیه زنجان و همچنین بیش از 10 موتورسیکلت به کار گرفته می شود.

وی در پایان با بیان اینکه معابر عمومی و پر تردد، محله های پر تردد، محورهای پرتردد، مساجد و بقاع متبرکه، عابر بانک ها، سوپر مارکت های بزرگ، جایگاه های سوخت از جمله مکان های هدف برای ضد عفونی و سمپاشی در راستای پیشگیری از کرونا به شمار می روند، افزود: همچنین روستاهای بزرگ هم هدف ضد عفونی هستند//س

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ]
بازم دم بچه های سپاه گرم همیشه و همه جا زمان بحران به داد این ملت میرسن.خدا حفظشون کنه
فرم ارسال نظر