logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۵۳۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری زنجان:

تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری در نظر گرفتیم/ آغاز فعالیت جدی ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری زنجان

تمهیدات-لازم-را-برای-حفاظت-از-جان-کارگران-شهرداری-در-نظر-گرفتیم-آغاز-فعالیت-جدی-ستاد-مبارزه-با-کرونا-در-شهرداری-زنجان

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به وجود در معرض خطر بودن کارگران شهرداری گفت: تمهیدات لازم را برای حفاظت از جان کارگران شهرداری را در دستور کار داریم.

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در خصوص ویروس کرونا همکاران زحمت کش شهرداری در معرض خطر هستند، اظهار کرد: در بهشت زهرا همکاران ما به صورت مستقیم در تدفین افرادی که به خاطر ویروس کرونا فوت کردند، شرکت دارند که در معرض خطر هستند.

وی با بیان اینکه پرسنل امور شهری نیز در جمع آوری زباله در معرض خطر هستند، ابراز کرد: همکاران حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و فضای سبز مناطق نیز باید مورد توجه باشند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه امروز ستاد مبارزه با کرونا را در شهرداری زنجان مدیریت خواهم کرد، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ضد عفونی کردن، تهیه مواد و اقلام مورد  نیاز مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده دست اندیشیده شده و در اختیار پرسنل زحمت کش شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ما با فراهم کردن این امکانات کاری خواهیم کرد تا وظایف پرسنل شهرداری بر زمین نماند، گفت: برای حفظ سلامت کارگران شهرداری واحد hsc نیز در شهرداری فعال شده است.

یگانه با اشاره به اینکه در تهیه اقلام بهداشتی مشکل داریم، افزود: باتوجه به پرخطر بودن شغل همکاران شهرداری امیدوارم طی دو سه روز آینده مشکلات و نواقصات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به برنامه شهرداری زنجان برای ترمیم چاله های موجود در سطح شهر بیان کرد: امسال میزان بارندگی و سرما زیاد بود که این باعث شده آسفالت‌ها از بین برود و از طرفی برخی حفاریها در داخل شهر نیز به این مشکلات دامن زده یعنی شرکتهای خدمات رسان به تعهدات خود در ترمیم عمل نکردند.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه ما علی رغم مشکلات لکه گیری را با سرعت بیشتری در شهر ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: تعداد اکیپ‌های ترمیم آسفالت افزایش خواهد یافت و بعد از تعطیلات نوروز نیز کار اصلی ما در خصوص آسفالت ریزی آغاز خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر