logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۵۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس فتا استان زنجان:

اجاره دادن خانه‌ها از طریق فضای مجازی ممنوع شد

اجاره-دادن-خانه‌ها-از-طریق-فضای-مجازی-ممنوع-شد

رئیس پلیس فتا استان زنجان گفت: انتشار آگهی اجاره خانه‌ها در بستر فضای مجازی اعمم از دیوار و شیپور ممنوع شد.

محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به دلیل سوء استفاده برخی‌ها امکان اجاره دادن خانه‌ها و مسافرخانه در فضای مجازی ممنوع شد اظهار کرد: برای جلوگیری از سوء سودجویان و اجاره دادن خانه‌ها به افراد غیربومی استان به مسئولان سایت دیوار و شیپور اخطار داده شد که از درج این قبیل آگهی‌ها امتناع کنند.

وی با تاکید براینکه در ایام عید نیز مردم به خرید‌های خود در فضای مجازی توجه داشته باشند و خرید‌های خود را از سایت‌های مجوزدار و معتبر انجام دهند افزود: خیلی از شهروندان به دلیل بی‌توجهی به این موارد در دام متخلفان اینترنتی گرفتار شدند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با تاکید بر ممنوع بودن فروش موارد بهداشتی در فضای مجازی افزود: اگر کسی بخواهد در فضای مجازی اقدام به فروش و حتی تبلیغ کالای بهداشتی کند به شدت با برخورد پلیس فتا مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالاهای بهداشتی که در فضای مجازی به فروش می‌رسد معلوم نیست در کجا به چه نحوی تولید شده است افزود: با توجه به اینکه این کالاها به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است بنابراین با کسانیکه بخواهد در این فضای اقدام به فروش کالاهای بهداشتی کند به برخورد جدی می‌شود.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه یکی از مواردی که اخیر در فضای مجازی مشاهده شده این است که برخی‌ها شماره حساب‌های خود را در فضای مجازی به منظور دریافت پول از مردم برای خرید مواد ضدعفونی و سمپاشی معابر ارائه می‌دهند که این کار نیز ممنوع است افزود: در استان زنجان چند مورد وجود داشت که نسبت به مسدود کردن حساب‌شان اقدام شد هر چند که نیت‌شان خیر بود ولی به دلیل اینکه برخی‌ها  از این بستر می‌توانند سوء استفاده کنند ممنوع شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر