logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۵۳۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

اکبر اوصالی و منصور مرادلو به شورای شهر زنجان اضافه می‌شوند

اکبر-اوصالی-و-منصور-مرادلو-به-شورای-شهر-زنجان-اضافه-می‌شوند

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به صدور قرار نظارتی بر 3 عضو شورای شهر، گفت: دو عضو اول علی‌البدل شورای شهر به‌صورت قطعی و نفر سوم به عنوان جانشین فعالیت خواهند کرد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صدور قرار نظارتی برای سه عضو شورای شهر زنجان، ابراز کرد: اعضای علی‌البدل جایگزین این سه عضو رزاق محمدی، اکبر اوصالی و منصور مرادلو هستند.

وی با بیان اینکه برای سجاد خدایی، اسماعیل دویران و حمیدرضا حمیدی قرار نظارتی صادرشده است و حمیدی و دویران از شورای شهر استعفا داده‌اند، ابراز کرد: طبق قانون هر عضوی از شورای شهر به هر دلیلی در شورا حضور نیابد می‌توانیم از اعضای علی‌البدل به عوان جانشین  به ترتیب آرایی که کسب کرده اند دعوت کنیم.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان با اشاره به اینکه رزاق محمدی و اکبر اوصالی به دلیل استعفای دو عضو شورای شهر به ترتیب آرایی که داشته‌اند به‌عنوان عضو اصلی شورا انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: نفر سوم عضو علی‌البدل به‌عنوان جانشین تا سپری شدن 6 ماه از غیبت اعضای شورای شهر فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه استعفای اعضای شورا برابر قانون باید در جلسات رسمی شورای شهر بررسی و تصویب شود، عنوان کرد: در مرحله بعد مصوبه مذکور باید در هیئت تطبیق شهرستان بررسی شود.

محمودی بابیان اینکه هیئت تطبیق شهرستان یک فرصت 15 روزه برای بررسی این مصوبات را بر اساس قانون را دارد، افزود: هیئت تطبیق شهرستان بعد از بررسی نتیجه را  به شورای شهر اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه این پروسه در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مصوبه شورا به هیئت شهرستان باید واصل شود و ادامه روند پیگیری می‌شوند و بعد از اعلام هیئت تطبیق شهرستان نتایج اعلام می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر