logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۵۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان اینترنتی شد/ ناوگان باربری از ترددهای غیرضروری خودداری کنند

طرح-تمدید-اعتبار-کارت-هوشمند-رانندگان-اینترنتی-شد-ناوگان-باربری-از-ترددهای-غیرضروری-خودداری-کنند

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛ طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیرحضوری و اینترنتی شد.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از تاریخ 13 اسفند ماه به منظور عدم مراجعه حضوری رانندگان و تجمع در مراکز کارت هوشمند در انجمن صنفی رانندگان و دفاتر پیشخوان دولت و برای جلوگیری از شیوع کرونا  طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیرحضوری و اینترنتی شد.

وی افزود: همچنین رانندگان برای ارائه گواهی برگه سلامت از مرکز طب کار و گواهی عدم اعتیاد از مرکز ناجا نیاز به مراجعه حضوری به این مراکز نداشته و برای بارگزاری این دو مدرک رانندگانی از تاریخ 10 اسفند امسال کارتشان منقضی شده است تا 4 ماه وقت دارند تا این دو مدرک را بارگزاری کنند.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: درصورتی که رانندگان پس از 4 ماه اطلاعات خود را بارگزاری نکنند، کارتشان غیرفعال می‌شود.

مدقالچی بیان داشت: در خصوص ورود و خروج خودروهای مسافربری استان نیز بر اساس تصمیم مرکز بهداشت و ستاد کرونای استان اقدام می‌شود.

وی افزود: توصیه شده است برای حمل کالا ناوگان باربری نیز از ترددهای غیرضروری در استان‌های درگیر کرونا خودداری کنند و در صورت خیلی ضروری اقدام به این کار کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین رانندگان برای اعزام به خارج از کشور قبل از اعزام در خصوص باز بودن مرزها اطلاعات لازم را کسب کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر