logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۵۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

شهردار زنجان تا پایان هفته انتخاب می‌شود/ استعفای 2 عضو شورای شهر

شهردار-زنجان-تا-پایان-هفته-انتخاب-می‌شود-استعفای-2-عضو-شورای-شهر-

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر این اقدامات لازم برای انتخاب شهردار در حال انجام است گفت: تا پایان هفته شهردار زنجان انتخاب می‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع انتخاب شهردار زنجان اظهار کرد: گزینه‌هایی که برای انتخاب شهردار زنجان مطرح هستند برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و برنامه‌های ارائه شده نیز به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه گزینه‌های شهرداری زنجان همچنان همتیان، یگانه، رفیعی و عباسی هستند تصریح کرد: دو نفر از گزینه‌ها برنامه‌ خود را ارائه دادند و امروز نیز یکی از گزینه‌ها هم برنامه‌ خود را ارائه داد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه تنها یکی از گزینه‌ها هنوز برنامه خود را ارائه نداده است بیان کرد: در حال حاضر گزینه‌های مطرح شده در حال بررسی هستند و بعد از تایید نهایی گزینه‌های مطرح شده طی یک جلسه‌ای در چند روز آینده نسبت به انتخاب شهردار زنجان اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای انتخاب شهردار در حال انجام است، ادامه داد: تا پایان هفته جاری شهردار زنجان به صورت قطعی انتخاب خواهد شد.

راشاد با اشاره به استعفای حمیدرضا حمیدی و اسماعیل دویران از شورای شهر زنجان خاطرنشان کرد: استعفای این دو عضو در جلسه غیرعلنی پذیرفته شده و منتظر معرفی اعضای علی البدل توسط فرمانداری هستیم//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر