logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان:

روزانه 65 تن آسفالت برای پر کردن چاله‌های شهر زنجان مصرف می‌شود

روزانه-65-تن-آسفالت-برای-پر-کردن-چاله‌های-شهر-زنجان-مصرف-می‌شود

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به لکه‌گیری‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، گفت: روزانه بیش از 65 تن آسفالت برای پر کردن چاله‌های زنجان مصرف می‌شود.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه از روز 8 اسفندماه لکه‌گیری معابر در 4 منطقه شهری زنجان شروع‌شده است، اظهار کرد: این لکه‌گیری‌ها صرفاً تحت عنوان پر کردن چاله‌های شهری است و رعایت استانداردهای لکه‌گیری در حال حاضر برای ما ممکن نیست.

وی با بیان اینکه برای پر کردن چاله‌های معابر روزانه 65 تا 70 تن آسفالت در اختیار شهرداری مناطق قرار می‌گیرد، ابراز کرد: شهرداری مناطق در حال افزایش تعداد اکیپ‌های لکه‌گیری است و در آینده پیمانکاران جدید نیز در این راستا کار خود را شروع می‌کنند.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تا عید نوروز بخش اعظمی از چاله‌های معابر پر خواهد شد، تصریح کرد: 5 اکیپ از شرکت آب و فاضلاب شهری برای بتن‌ریزی نوارهای حفاری آب و فاضلاب شهری در حال فعالیت هستند و امیدواریم بعد از عید نوروز در صورت شرایط مساعد بودن شرایط جوی، آسفالت‌ریزی توسط آب و فاضلاب شهری انجام شود.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری زنجان برای پر کردن چاله‌های شهری از روز سوم فروردین ماه فعالیت خواهند کرد، عنوان کرد: اگر شرایط آب و هوایی مهیا باشد ما فعالیت خود را انجام خواهیم.

نوری با بیان اینکه در حال حاضر آیین‌نامه‌ها اجازه آسفالت ریزی را نمی‌دهد، افزود: طبق آیین‌نامه‌ها پخش آسفالت در این بازه زمانی ممنوع است چراکه دما اجازه پخش آسفالت را نمی‌دهد و کاری که ما الآن انجام می‌دهیم یک مسکن است تا مردم دچار خسارت نشوند.

وی با بیان اینکه محل‌هایی که اکنون در حال پر کردن چاله‌های آن‌ها هستم ثبت می‌شوند و مجدداً به‌صورت فنی و استاندارد تعمیر و ترمیم خواهند شد، ابراز کرد: الآن شرایط استاندارد برای لکه‌گیری وجود ندارد و صرفاً پر کردن چاله‌ها در دستور کار قرار دارد.

 معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در خصوص کیفیت آسفالت استاندارها را رعایت کنیم، عنوان کرد: آزمایشگاه کنترل کیفیت کارخانه آسفالت نمونه‌برداری‌های لازم را انجام می‌دهد تا آسفالت‌های تولیدشده کیفیت لازم را داشته باشند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر