logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۵۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

بیش از 90 درصد قلیان‌سراها در زنجان پلمب شدند

بیش-از-90-درصد-قلیان‌سراها-در-زنجان-پلمب-شدند

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ قلیان‌سرایی در استان زنجان فعال نیست گفت: بالای 90 درصد قلیان‌سراها در استان زنجان پلمب شدند.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار زنجان نیمه تعطیل است اظهار کرد: مردم به دلیل جلوگیری از بیماری کرونا کمتر از خانه‌های خود خارج می‌شوند.

وی در مورد نظارت بر بازار و نظارت بر نانوایی‌ها به منظور رعایت بهداشت تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور، رعایت نکات بهداشتی در نانوایی‌ها از جانب نانوایان و مردم باید رعایت شود که در این راستا بیشتر نانوایی‌های موجود در استان زنجان نسبت به ضدعفونی و شست‌وشو محیط کار خود اقدام می‌کنند اما خواستار تامین اقلام بهداشتی بیشتری از قبیل دستکش و ماسک هستیم.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان بیان کرد: به برخی از نانوایی‌ها ماسک داده شده تاکید داریم نانوایی‌ها موارد بهداشتی را رعایت کنند تا خودشان و مردم در امان بمانند.

وی با بیان اینکه افرادی که پول دریافت می‌کنند و یا کارت می‌کشند نباید با آرد، خمیر سروکار داشته باشند افزود: نانوایان در مدت پخت نان باید چندین بار دستها را با مواد شوینده بشویند و استفاده از دستکش و لباس مخصوص از ضروریات است.

موسوی با اشاره به اینکه اصنافی که در محل‌های پرتردد قرار دارند مورد بازرسی قرار می‌گیرند افزود: فعالیت قلیان سراها نیز کاملا ممنوع شده و اکثر این واحدهای صنفی پلمب هستند.

وی افزود: این واحدهای واحدهای صنفی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس همکاری لازم را داشتند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابرار کرد: نظارتها بر رستوران‌ها٬ هتل‌ها و غذاخوریها  تشدید یافته تا موارد بهداشتی را کاملا رعایت کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر