logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۵۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان:

2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود

2000-بسته-بهداشتی-در-بین-نیازمندان-زنجانی-توزیع-می‌شود

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به برنامه‌های مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در خصوص بیماری کرونا گفت: توزیع 2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان از برنامه‌های این مجمع است.

فائزه بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، مجمع گروه‌های جهادی  بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان متشکل از 20گروه، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل دادند اظهار کرد: بلافاصله جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط گروه‌های جهادی آغاز شد و 150 دانشجوی جهادگر بسیجی اعلام آمادگی کردند و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اقدامات اولیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول و در پویش مدافعان سلامت قرار بر آماده‌سازی  2000 بسته بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان بود و  به همین منظور پس اعلام شماره‌حساب بانکی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی شد، ابراز کرد: بسته‌های اولیه بهداشتی و نظافتی برای نیازمندان تهیه‌شده است.

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بیان کرد: روز 14 اسفندماه بیش از 120 سبد بهداشتی در دو منطقه از شهر زنجان به دست نیازمندانی که قبلاً شناسایی‌شده بود رسید و امروز 420 سبد بهداشتی دیگر در میان این مردم منطق محروم توزیع می‌شود.

وی از آماده شدن 500 بسته بهداشتی برای توزیع در روزهای آینده، خبر داد و عنوان کرد:  امیدواریم با جذب کمک‌های نقدی بیشتر بتوانیم تمامی نیازمندان شناسایی‌شده را تحت پوشش قرار داده و  بسته‌های بهداشتی را به آن‌ها برسانیم.

بازرگان با بیان اینکه در فاز دوم کار های جهادی برای بیماری کرونا تلاش می‌کنیم به سمت تولید مواد ضدعفونی‌کننده حرکت کنیم و به همین منظور موافقت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای در اختیار نهادن برخی از مکان‌های بهداشتی این دانشگاه انجام‌شده خاطرنشان کرد:  کنار این کار ها از شرکت‌ها و مجموعه‌های بهداشتی خارج استان نیز آمادگی خود را برای در اختیار نهادن مواد خام اولیه اعلام کرده‌اند و امیدواریم طی روزهای آینده این کار انجام می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر