logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۵۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برخوردهای قاطع دستگاه قضا/

یک داروخانه در زنجان پلمپ و مسئول آن بازداشت شد/ هشدار جدی دادستان زنجان به داروخانه‌های متخلف+فیلم

یک-داروخانه-در-زنجان-پلمپ-و-مسئول-آن-بازداشت-شد-هشدار-جدی-دادستان-زنجان-به-داروخانه‌های-متخلف+فیلم

یک داروخانه در زنجان پلمپ و مسئول آن بازداشت شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی، دادستان زنجان امشب در بازدید از یک داروخانه در زنجان دستور بازداشت مسئول این داروخانه و پلمب آن را صادر و از مسئولان مربوطه خواست تا اقلام بهداشتی، ضدعفونی کننده‌ها، و دستکش‌های موجود در این داروخانه را تعیین تکلیف کنند.

دادستان زنجان بعد از برخورد با این داروخانه متخلف در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم مبرم مردم به اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تمهیداتی اندیشیده شده و یکسری اقلام به داروخانه‌هایی که تمایل به عرضه آنها داشتند در اختیارشان قرار گرفته است تا در حد نیاز به مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در این داروخانه افراد متعددی از سوی مجموعه‌های نظارتی برای بررسی موضوع اعزام شدند، ابراز کرد: در این اعزامها مواد ضدعفونی کننده، دستکش .. تقاضا شده که مسئولان داروخانه عنوان کردند که این اقلام را ندارند در حالی که مشاهده می‌شود که چند صد عدد از این اقلام در این داروخانه وجود دارد.

حجت‌الاسلام کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما قبلا هشدارهای لازم را داده بودیم و مراجع مختلف هشدارهای لازم را انجام داده بودند اما متاسفانه توجهی به این هشدارها نشده که نتیجه آن تعطیل شدن این داروخانه، بازداشت شدن مسئول آن و مصادره شدن اقلام به نفع مراکز بهداشتی خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر داروخانه‌ای و مرکزی که موظف به عرضه این اقلام است، اگر چنین راهی را ادامه دهد، مطمئن باشد که چنین عاقبت و حتی سخت تر آن در انتظارش خواهد بود.

علی الماسی

احتکار در زنجان

احتکار در زنجان

احتکار در زنجان

احتکار در زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر