logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۵۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

خدمات بنیاد شهید برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا غیر حضوری شد

خدمات-بنیاد-شهید-برای-ایثارگران-و-خانواده‌های-شهدا-غیر-حضوری-شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات بنیاد شهید برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا غیر حضوری شد.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور پیشگیری از ابتلای خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بیماری کرونا، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه جلسات پدافند غیرعامل در مجموعه بنیاد شهید استان برگزار شده است، ادامه داد: تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضدعفونی کننده از مهمترین مصوبات در این زمینه محسوب می‌شود.

این مسئول بیان داشت: خدمات حضوری این بنیاد برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران غیر حضوری شده و یا به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان بنیاد شهید استان در راستای پیشگیری و آگاهی از بیماری کرونا خبر داد و گفت: اماکن و دستگاه‌های پرتردد استان نیز ضد عفونی می‌شود.

کاظمی بیان داشت: تا عادی شدن شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام و خدمات لازم به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید جویای حال جانبازان شیمیایی و در معرض خطر است، ادامه داد: در این راستا خدمات لازم به این افراد ارائه می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر