logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۵۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزشی دانشگاه زنجان خبر داد

راه‌اندازی کلاس‌های مجازی از شنبه در دانشگاه زنجان

راه‌اندازی-کلاس‌های-مجازی-از-شنبه-در-دانشگاه-زنجان

حبیب‌الله زلف خانی معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های آموزش الکترونیک در دانشگاه زنجان، گفت: کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه زنجان از شنبه شروع می‌شود.

حبیب‌الله زلفخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به راه‌اندازی سامانه تدریس الکترونیکی در دانشگاه زنجان، اظهار کرد: در پی این هستیم که سامانه تدریس الکترونیک را برای تعداد حدودی از دروس اجرا کنیم.

وی با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرا کلاس‌های الکترونیک از اولین روز تعطیلی دانشگاه‌ها، ابراز کرد: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم کلاس‌های الکترونیکی دانشگاه زنجان از شنبه برای تعداد مشخصی از دروس اجرا می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان با اشاره به شرایط ایجادشده در پی انتشار ویروس کرونا، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی باید با این شرایط جدید ایجادشده کنار بیاید و از این تهدید به‌عنوان فرصت استفاده کند.

وی بیان کرد: اگر شرایط حاضر و تعطیلی دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند دروس بیشتری را تحت پوشش این سامانه قرار می‌دهیم.

زلفخانی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه کلاس‌های الکترونیک یکی از برنامه‌های دانشگاه زنجان در طول چند مدت اخیر بوده است و ما به دنبال آماده‌سازی زیرساخت‌های این شیوه تدریس بودیم، عنوان کرد: شرایط ایجادشده این امر را تسریع کرد.

وی با بیان اینکه اجرای آموزش الکترونیکی به‌عنوان مکمل آموزش حضوری به‌صورت دائمی در دانشگاه زنجان مدنظر معاونت آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها به‌صورت آزمایشی تا مدتی ادامه خواهد داشت تا مشکلات احتمالی این سامانه رفع شود.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان ابراز کرد: به دنبال این هستیم که در شرایط عادی و فعال بودن کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌ها بخشی از کلاس‌های دانشگاهی و کلاس‌های جبرانی را از این طریق برگزار کنیم و این منوط به رد کردن این مرحله و برطرف کردن مشکلات احتمالی این سامانه است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر