logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۵۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

میوه شب عید در بیش از 80 نقطه از استان زنجان توزیع می‌شود/ بازار زنجان روزانه توسط بازرسان رصد می‌شود

میوه-شب-عید-در-بیش-از-80-نقطه-از-استان-زنجان-توزیع-می‌شود-بازار-زنجان-روزانه-توسط-بازرسان-رصد-می‌شود

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه 80 نقطه از استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل جلوگیری از اذهام مردم احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها وجود دارد.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر میوه شب عید ذخیره شده است اظهار کرد: میوه شب عید از 24 اسفند ماه در بازار زنجان توزیع می‌شود.

وی با تاکید براینکه 80 غرفه در سطح استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است تصریح کرد: از این تعداد 50 غرفه در سطح شهرستان زنجان ایجاد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان به دلیل مسائل بیماری کرونا احتمال افزایش تعداد غرفه به منظور جلوگیری از اذهام جمعیت وجود دارد افزود: مشکلی به لحاظ میوه شب عید در سطح استان زنجان وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه در کنار این اقدامات نظارت بر بازار را همراه با بازرسان سازمان صمت داریم افزود: بیشترین نظارتها از مراکزی که در ایام عید بیشترین مراجعه کنندگان را دارند انجام می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: تعدادی از غرفه‌ها در مراکز پررفت و آمد به عنوان کشیک‌های نوروزی اقدام به عرضه میوه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه به علت ویروس کرونا که نمایشگاه بهاره در سطح استان لغو شد افزود: امیدوارم که طبق سال‌های که در گذشته نمایشگاه بهاره نداشتیم کسبه‌ها و واحدهای صنفی بتوانند جای نمایشگاه بهاره را پر کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ابراز کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفندماه شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد و بعد از طرح نوروزی هم طرح ماه مبارک رمضان را داریم که می‌توان گفت تا پایان ماه مبارک رمضان، نظارت‌ها را به صورت ویژه داریم.

وی با تاکید براینکه بازرسان سازمان صمت و اصناف به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند افزود: اتحادیه‌ها نیز در ایام عید بر موضوع نظارتها کمک می‌کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به سازمان صمت گزارش می‌دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر