logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
افتخار آفرینی های پایان ناپذیر ووشو

هفت مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران زنجانی در رقابت های بین المللی جام پارس کسب شد

هفت-مدال-رنگارنگ-توسط-ووشوکاران-زنجانی-در-رقابت-های-بین-المللی-جام-پارس-کسب-شد

ووشو کاران زنجانی حاضر دررقابت های بین المللی  جام پارس موفق به کسب 7مدال ارزشمند طلا، نقره وبرنز شدند.

به گزارش موج رسا; ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس از 26فروردین ماه با حضور تیم های عراق،قزاقستان،بلغارستان، بلاروس،اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند،لبنان ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان وایران (پارس جنوبی وشهرداری دامغان) به میزبانی سالن غدیر سمنان ودر همان مکان  آغاز شد  وتا عصر 27فروردین 1396 ادامه داشت .

در پایان ودر مجموع دو بخش ساندا وتالو پارس جنوبی با کسب 10مدال طلا، 6نقره و2برنز برسکوی نخست ایستاد.اندونزی با اتکا به درخشش تالوکاران خود وبا کسب 5نشان طلا، 2نقره و2برنز به ناینب قهرمانی رسید وبرونئی با2مدال طلا ویک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

شهرداری دامغان نیز با یک مدال طلا، 5نقره و4برنز به مقام چهارمی دست یافت.

در اولین روز این مسابقات ودر بخش تالو، سید محمد حسینی ورزشکار زنجانی تیم پارس جنوبی با کسب 31.9 امتاز در فرم«چانگ چوان» موفق به کسب مدال برنز شد.در این بخش تالو کاران اندونزیایی عناوین اول ودوم را به دست آوردند.

هادی محمدی، یکی دیگر از تالوکاران زنجانی اعزامی به این رقابت ها برای تیم شهرداری دامغان به روی تالوفیلد رفت وتوانست با کسب بالاترین امتیاز ، مدال ارزشمند طلا را در فرم«دائوشو» به دست آورد در این بخش، دو ورزشکار از اندونزی حائز رتبه های دوم وسوم شدند.

سید محمد حسینی در ادامه موفقیت های خود، در دومین روز این رقابت ها با اجرای فرم «گوئن شو» در جایگاه دوم ایستاد تا دومین مدال خود وسومین مدال تالوکاران زنجانی حاضر در این رقابت ها را به دست آورد.

هادی محمدی نیز به طور مشترک با تالو کاری از هند سوم شد ومدال برنز را بر گردن آویخت.در این بخش مدال طلا به ورزشکاری از اندونزی رسید.

در بخش ساندا این رقابت ها، مسعود انصاری در وزن منهای 56کیلو گرم با غلبه بر ورزشکاری از ارمنستان مدال طلا را تصاحب کرد.

در همین وزن حامد کرمی عنوان سومی مشترک را به همراه ووشو کاری از پاکستان به دست آورد ودر وزن منهای70کیلوگم نیز محسن محمد سیفی پر افتخار ترین ووشو کار ایران وجهان با اقتدار تمام عنوان قهرمانی را کسب کرد.لازم به ذکر است در این دوره از رقابت ها استاد غفار امانی در بخش داوری تالو حضور داشتند.

چهارمین دوره این رقابت ها به میزبانی زنجان برگزار شد که تیم میزبان توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر