logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۵۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پیام تسلیت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پی شهادت شهید مدافع حرم زنجانی

پیام-تسلیت-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان-زنجان-در-پی-شهادت-شهید-مدافع-حرم-زنجانی

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی شهادت طلبه شهید مدافع حرم سید علی زنجانی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش موج رسا; سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی شهادت طلبه شهید مدافع حرم سید علی زنجانی را تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مباركه( آل عمران آیه 169)

شهادت هنر مردان خداست و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به كار گرفته شود. شهیدان مدافع حرم، مردان راستینی هستند كه با شجاعت و غیرت ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای اهریمنی داعش در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله می پردازند.

مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار كردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاكشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند.

اگرچه خبر فقدان این روحانی مجاهد و آزاده برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان، اندوهی بزرگ است ولی راه پرفیض این مردان حق همواره ادامه خواهد داشت.

لذا شهادت پرافتخار طلبه شهید مدافع حرم؛سید علی زنجانی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران ، شهروندان زنجانی و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاك ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور فرماید.

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر