logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

تعطیلی رسمی خطوط مسافربری زنجان – قم و زنجان – گیلان

تعطیلی-رسمی-خطوط-مسافربری-زنجان-–-قم-و-زنجان-–-گیلان

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر خطوط مسافربری زنجان – قم و زنجان – گیلان به صورت رسمی تعطیل است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: از روز شنبه هفته گذشته سفرهای ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان به استان قم، کنسل شده است.

وی با بیان اینکه از پنج‌شنبه هفته گذشته نیز سفر ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان به استان گیلان کنسل شده است،افزود: در حال حاضر با دستور وزارت بهداشت هیچ ناوگانی در این دو استان تردد ندارد.

این مسئول از نظارت‌های لازم به شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافر و رانندگان خبرداد و گفت: در صورت تخلف به شدت برخورد می‌شود.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به ضد عفونی کردن ترمینال ها و اتوبوس های شهر زنجان از شنبه هفته گذشته، گفت: هر روز ضد عفونی ترمینال انجام می‌شود.

مدقالچی با بیان اینکه از چند روز گذشته ضد عفونی کردن ترمینال‌های دو شهرستان ابهر و قیدار نیز آغاز شده است، افزود: در حال حاضر تنها در این دو شهرستان ترمینال فعال وجود دارد.

وی از ضد عفونی کردن خودروهای سواری و مینی‌بوس از دوشنبه هفته گذشته خبرداد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این ضد عفونی‌ها انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به چاپ، توزیع و نصب پوسترهای هشدار دهنده در خصوص راه‌های پیشگیری از کرونا توسط این اداره کل، تصریح کرد: این پوسترها به منظور پیشگیری از این بیماری در همه ناوگان مسافربری استان نصب شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر