logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول امور موزه های میراث فرهنگی زنجان خبرداد

بازدیدهای انفرادی از موزه‌های زنجان با رعایت اصول بهداشتی/ دستورالعمل فعالیت موزه‌ها در ایام نوروز ارسال نشده است

بازدیدهای-انفرادی-از-موزه‌های-زنجان-با-رعایت-اصول-بهداشتی-دستورالعمل-فعالیت-موزه‌ها-در-ایام-نوروز-ارسال-نشده-است

مسئول امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بازدیدهای انفرادی از موزه‌های استان با رعایت اصول بهداشتی امکانپذیر است و این مسئله تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

پرستو قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان زنجان فعالیت موزه‌های استان محدود شده است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای گروهی از موزه‌های استان لغو شده است، ادامه داد: به منظور پیشگیری از آلودگی و حفظ سلامت مردم به ویژه بازدیدکنندگان از موزه‌ها این محدودیت‌ها اعمال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازدیدهای انفرادی از موزه‌های استان با رعایت اصول بهداشتی امکانپذیر است و این مسئله تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

مسئول امور موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر فعالیت موزه‌های استان از ساعت 9 صبح تا 17 بعدظهر پیش‌بینی شده است تا مشکلی برای بازدیدکنندگان پیش نیاید.

قاسمی بیان داشت: در حال حاضر بازدید از موزه‌های استان به دلیل بیماری کرونا کاهش یافته است که امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری فعالیت موزه‌ها بهبود یابد.

وی با اشاره به فعالیت 6 موزه در استان زنجان، افزود: از این تعداد یک موزه مربوط به بخش خصوصی و در خصوص گیاهان دارویی در بازار بالای زنجان در سرای ناصری است که علاقه‌مندان از این موزه نیز بازدید می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه هنوز دستورالعملی در خصوص چگونگی فعالیت موزه‌های استان در ایام نوروز ارسال نشده است، ادامه داد: از 25 اسفند ماه امسال دستورالعمل جدید در خصوص موزه ‌ا اجرایی می‌شود.

قاسمی قیمت بلیط موزه‌های استان زنجان را متفاوت عنوان کرد  گفت: از آبان ماه امسال 20 درصد قیمت بلیط موزه‌های افزایش یافته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر