logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته جوان؛

جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)، در زنجان برگزار می ‌شود/ معرفی جوانان زنجانی در 9 رشته هنری از سوی اداره ارشاد

جشنواره-حضرت-علی‌اکبر(ع)،-در-زنجان-برگزار-می-‌شود-معرفی-جوانان-زنجانی-در-9-رشته-هنری-از-سوی-اداره-ارشاد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: ششمین دوره انتخاب جوان برتر با عنوان جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)، همزمان با هفته جوان در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ایرانه حیدری، در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: ششمین دوره انتخاب جوان برتر با عنوان جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) به منظور معرفی جوانان نخبه و کارآمد و موفق استان هر ساله برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه  این جوانان با توجه به نوع فعالیت و تاثیرگذاری در جامعه انتخاب می شوند، تصریح کرد: جوانان برتر استان در رشته های مختلف معرفی می شوند.

این مسئول با بیان اینکه در دوره‌ های گذشته نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرفی جوانان با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری کرده است، از حدود ٢٠ رشته این جشنواره، جوانان برتر در ٩ رشته از سوی این اداره معرفی می ‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه جوانان در رشته ‌های جوان و رسانه، جوان و قرآن، جوان و سینما، جوان و موسیقی، جوان و هنرهای تجسمی، جوان و هنر عکاسی، جوان و ادبیات به این اداره کل معرفی می شوند، افزود: امسال نیز با توجه به شرایط این افراد معرفی می شوند.

حیدری با اشاره به اینکه جوان برتر باید دارای رزومه موفق در طی سال گذشته باشد ، گفت: همچنین موفقیت در  جشنواره‌ های مختلف از دیگر شرایط انتخاب محسوب می شود.

وی گفت: جوانان در رشته های ذکر شده  تا سوم اردیبهشت‌ ماه مهلت دارند تا با مراجعه به اداره شهرستان، مستندات خود را برای انتخاب جوان برتر تحویل دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر