logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

موکول شدن برنامه‌های فرهنگی زنجان به بعد از فروکش کردن تب کرونا

موکول-شدن-برنامه‌های-فرهنگی-زنجان-به-بعد-از-فروکش-کردن-تب-کرونا

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری برنامه‌های هنری با بالای 40 نفر مخاطب به بعد از فروکش کردن کرونا در زنجان موکول شده است.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری با توجه به جلسه‌ای که با دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار شد، به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: قرار است برنامه‌های هنری با بالای 40 نفر مخاطب به بعد از فروکش کردن کرونا در زنجان موکول شده است.

این مسئول با باین اینکه کرونا تهدیدی برای جوامع بشری محسوب می‌شود، افزود: پیشگیری از ابتلا تنها راهکار در این زمینه محسوب می‌شود که به همین دلیل برگزاری برنامه‌های هنری استان به زمان دیگری موکول شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: هیچ برنامه فرهنگی و هنری در استان زنجان لغو نشده است و همه برنامه‌ها با مجوزهایی که دریافت کرده‌اند با اجازه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در زمان دیگری برگزار می‌شوند.

علیمحمدی از جابه‌جایی زمان برگزاری جشنواره آئینی ترک زبان ایران خبرداد و گفت: قرار بود این برنامه فروردین ماه سال آینده برگزار شود، که به زمان دیگری موکول شد.

وی یادآور شد: برنامه‌ها با برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری استان و با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی در زمان دیگری برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر