logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۵۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

چاپ 9 جلد وصیت‌نامه شهدای استان زنجان/ دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدا همکاری کنند

چاپ-9-جلد-وصیت‌نامه-شهدای-استان-زنجان-دستگاه‌های-اجرایی-برای-برگزاری-کنگره-شهدا-همکاری-کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تا کنون 9 جلد کتاب در خصوص وصیت‌نامه شهدا گردآوری شده است و تا زمان برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان به چاپ می رسد.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 22 کمیته برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان تشکیل و وظایف کمیته‌ها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته جمع‌آوری و تکریم و تجلیل از ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان محول شده است، افزود: اولین جلسه این کمیته برگزار و تصمیمات لازم اخذ شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمع‌آوری آثار شهدا و جانبازان استان زنجان از چند سال گذشته در استان انجام شده و تا کنون 9 جلد کتاب در خصوص وصیت‌نامه شهدا گردآوری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تا کنون یک جلد از این وضعیت‌نامه‌های شهدا به چاپ رسیده است، ادامه داد: تلاش می‌شود تا زمان برگزاری کنگره این تعداد به 9 جلد برسد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان مابقی خاطرات والدین شهدا و آزادگان و جانبازان استان جمع‌آوری می‌شود.

وی برضرورت برگزاری مطلوب کنگره شهدای استان زنجان تاکید کرد و گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مطلوب این کنگره تلاش کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر