logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۵۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتای استان زنجان:

تشدید برخورد با فروش کالاهای بهداشتی بدون مجوز در فضای مجازی/ با شایعه پراکنان ویروس کرونا در فضای مجازی برخورد می‌شود

تشدید-برخورد-با-فروش-کالاهای-بهداشتی-بدون-مجوز-در-فضای-مجازی-با-شایعه-پراکنان-ویروس-کرونا-در-فضای-مجازی-برخورد-می‌شود

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تاکید براینکه فضای مجازی به صورت کامل رصد می‌شود گفت: اگر افرادی بخواهد با شایعه بی‌اساس در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی کند برخورد می‌شود.

محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد رصد بستر فضای مجای و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس در مورد ویروس کرونا اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا به صورت جدی بستر فضای مجازی را رصد می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر افرادی بخواهد در این بستر اخبار بی‌اساس را منتشر کرده و در صدد تشویق اذهان عمومی داشته باشد با برخورد شدید پلیس فتا مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تاکید براینکه مردم به برخی از اخباری که حقیقت نداشته و منابع نامشخصی دارند توجه نکنند افزود: مردم برای دریافت اخبار روز به سایت‌ها و مراکز مجازی که منبع مشخصی دارند مراجعه کنند.

وی بیان کرد: بنابراین اگر کسی بخواهد در فضای مجازی اخبار کذب و بی‌اساس را منتشر کرده و موجب نگرانی مردم شود با همکاری دستگاه قضایی برخورد خواهد شد.

آدینه‌لو با تاکید براینکه دادستان زنجان نیز در مورد برخورد با این گونه افراد دستور ویژه‌ای صادر کرده است ابراز کرد: مردم برای دریافت منابع معتبر به صدا و سیما و خبرگزاریها مراجعه کنند تا دچار نگرانی نشوند.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی در همه ابعاد موضوعات منتشر شده در مورد ویروس کرونا رصد می‌شود افزود: همچنین اگر افرادی بخواهد در فضای مجازی به فروش کالاهای بهداشتی بدون مجوز اقدام کرده و یا قیمت کذایی مطرح کند قطعا برخورد خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر