logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
گزارش موج رسا از تجمع فرهنگیان زنجان

۱۱ سال انتظار در دولت یازدهم هم به پایان نرسید/ قولهای برزمین مانده پروژه مسکن فرهنگیان

۱۱-سال-انتظار-در-دولت-یازدهم-هم-به-پایان-نرسید-قولهای-برزمین-مانده-پروژه-مسکن-فرهنگیان-

متقاضیان مسکن فرهنگیان زنجان بعد از ۱۱ سال انتظار برای چندمین بار در مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

به گزارش موج رسا; فرهنگیان و متقاضیان مسکن فرهنگیان زنجان که ۱۱ سال انتظار را پشت سر گذاشته‌اند امروز برای چندمین بار در دو سال گذشته مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن بنرها و نوشته‌هایی از مسئولان درخواست مساعدت داشتند و نسبت به بدقولهای پیمانکار پروژه ابراز نارضایتی می‌کردند.

تجمع فرهنگیان 96

متقاضیان مسکن فرهنگیان زنجان که داشتن سرپناه را حق خود می‌دانند در اعتراضات خود نسبت به بی‌توجهی مسئولان و انتظار ۱۱ ساله خود معترض بودند.

پروژه مسکن فرهنگیان زنجان که از سال ۸۵ آغاز شده بعد از گذشت ۱۱ سال از پیشرفت ۹۰ درصدی برخودردار است، این پروژه قرار بود سال ۸۸ به متقاضیان تحویل داده شود اما تعلل در اتمام سبب شد تا در سال ۹۲ پیمانکار این پروژه تغییر یابد.

بعد از تغییر پیمانکار پروژه مهلت ۱۵ ماهه برای اتمام پروژه درنظر گرفته شد و قولهای بعدی مبنی بر تحویل در سالهای ۹۴ و ۹۵ نیز محقق نشد.

تجمع فرهنگیان 96

یکی از متقاضیان مسکن فرهنگیان در این باره به موج رسا گفت: برای ساخت مجمتع فرهنگیان پونک در اواخر سال ۸۴ و اوایل سال ۸۵ با بخشنامه آموزش و پرورش استان مبالغی اخذ شد، در قرارداد اولیه قرار بود این مجتمع در عرض سه سال تحویل داده شود اما تا سال ۹۰ و ۹۱ هیچ اقدامی انجام نشد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۱ پیمانکار پروژه تغییر کرد، ابراز کرد: شرکت بتن کاوه بعد از به دست گرفتن این پروژه کم و بیش کار کرده اما از سال گذشته پروژه را تعطیل کرده است.

این فرهنگی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ این پروژه برای متقاضیان قسط بندی شده است، عنوان کرد: این کار در صورتی انجام شده که هیچ واحدی آماده تحویل نشده است.

تجمع فرهنگیان 96

وی بیان کرد: این را نیز باید بگوییم که ۲۰ میلیون وام ما امروز به ۳۹ میلیون رسیده است، امروز پیمانکار پروژه دوباره درخواست مبالغ دیگر از ما دارد که برای ما قابل قبول نیست.

یکی دیگر از فرهنگیان گفت: خواسته ما از مسئولان این است که به داد ما فرهنگیان برسند، مگر انصاف است که بعد از ۱۱ سال انتظار هنوز هم ما برای گرفتن حق خود در مقابل استانداری تجمع کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه ۴۵ روز است که متوقف شده افزود: در زمستان به بهانه سردی هوا پروژه تعطیل شد هر چند که کارهای این پروژه در داخل بلوک‌ها و واحدها بود اما امروز که هوا شرایط مطلوبی دارد چرا باز پروژه راکد مانده است.

این فرهنگی از مسئولان خواست تا پیمانکار پروژه را مجاب کنند تا به تعهداتش عمل کند.

وی با بیان اینکه باید مطالبات ما با پیمانکار شفاف شود، ابراز کرد: باید بدانیم که ما چه مطالباتی از پیمانکار داریم و پیمانکار چقدر از ما طلب دارد.

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

تجمع فرهنگیان 96

عکس از حسین عباسی

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر