logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبرداد

احتمال وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان زنجان

احتمال-وقوع-سیل-در-مناطق-جنوب-و-جنوب-شرقی-استان-زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: احتمال آب گرفتگی معابر و وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان زنجان پیش‌بینی شده است.

توحید سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه در خصوص بارش‌ها در استان زنجان، جلسه اضطراری ستاد بحران استان تشکیل و قرار است این جلسه در همه شهرستان‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های امداد رسان استان در آماده باش کامل هستند، افزود: بر اساس اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور و هواشناسی استان احتمال آب گرفتگی معابر و وقوع سیل در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان زنجان پیش‌بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارش باران در شهرستان‌های خرم‌دره، خدابنده، ابهر و ایجرود ادامه دارد و عوامل امدادی استان در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با  فرمانداری‌ها انجام شده است، افزود: به شهرداران نیز توصیه شده است تا ستاد مدیریت شهرداری‌ها تشکیل و امکانات و تجهیزات آماده به کار باشد.

سلیمی از آمادگی راهداری، هلال احمر و آب منطقه‌ای استان خبرداد و گفت: در صورت نیاز دیواره بندها و کانال‌ها توسط آب منطقه‌ای افزایش می‌یابد.

وی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان بارندگی در جنوب استان بازندگی بیشتر از سایر مناطق خواهد بود اگر چه در حال حاضر میزان بارندگی 11 میلی‌متر است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر